Spørgsmål: info@glas-direkt.dk
Telefon: 7020 7533

Fragt, levering og afhentning af varer

 

Fragtpriser: 

Termoruder kr. 349,00

Glas og spejle kr. 349,00

Plexiglas kr. 259,00

Brusedøre kr. 349,00

Brusevægge kr. 349,00

Tilbehør der sendes uden tilkøb af glas sendes for mellem kr. 79,00 - 120,00

 

Ved køb af glas- eller termoruder, bliver tilbehør sendt separat med GLS til nærmeste pakkeshop. 

Lange emner over 70 cm sendes med enten Postnord eller fragtmand med levering direkte på adressen.


Hvornår bliver de varer, som jeg har bestilt leveret

Som udgangspunkt sender vi varen ifølge den leveringstid, der er oplyst ved bestillingen. Ved bestilling af glas modtager du en bekræftelse på din ordre.

Efter 2-4 dage når ordren er lagt i produktion modtager du en leveringsdato, så du ved hvornår bestillingen ankommer til din adresse.

 

Min ordre er ikke kommet til den angivne leveringstid?

Hvis din ordre ikke er ankommet på den angivne dato, bedes du kontakte os på e-mail og påføre dit ordre nr. så vi kan undersøge sagen. Vær opmærksom på at vi skal have fat i både fabrik, fragtmand eller postvæsnet inden vi kan give dig et svar.

 

Skal jeg tjekke varen ved modtagelse?

Når du modtager dine varer, skal du huske, at kontrollere dem for synlige skader og mangler. Hvis der er brud på emballagen kan du kvittere med forbehold og straks herefter kontakte os på e-mail.

 

Hvad gør jeg, hvis mine fremsendte varer er fragtskadet?

Glas-Direkt's kundeservice står klar til at hjælpe ved fragtskader i forbindelse med varer, der er bestilt via Glas-Direkt.dk. Vi gør dog opmærksom på, at vi skal have alle oplysninger skriftligt via info@glas-direkt.dk gerne vedlagt et foto af skaden. Kundeservice vil straks herefter behandle sagen hos den pågældende transportør.

 

 

Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Når varen er afsendt bliver beløbet trukket fra din bankkonto.

 

Fragtpris?

Fragtprisen bliver oplyst, inden du godkender din bestilling. Prisen afhænger af, hvilke varer du bestiller.

 

Kan jeg afhente mine varer hos Glas-Direkt?

Ja, du kan afhente din vare når du har modtaget en bekræftelse med en afhentningsdato.

Glas kan afhentes flere steder i Danmark, tilbehør kan dog kun afhentes i Odense.

Plexiglas kan ikke afhentes.
 

Åbningstider for afhentning er:

Se åbningstider klik her.

 

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme ved levering?

Hvis du i forbindelse med ordreafgivelsen har skrevet i kommentarfeltet, at varen må stilles, bør du være opmærksom på, at ansvaret for varen overgår til kunden.

 

Hvorfor er der tillæg for afhentning af glas?

Fordi vores leverandører og vores personale skal klargøre ordren og håndtere glasset ved modtagelse fra fabrikkerne.

 


Denne hjemmeside anvender cookies

For yderligere detaljer omkring disse og om hvordan du håndterer dine indstillinger, se vores Cookie Politik.

Jeg accepterer cookies