0 produkter
Total DKK 0,-
Gå til kurv
Du er her: forside / fragt-levering
Fragt, levering & afhentning af varer

Fragt, levering og afhentning af varer

 


Fragtpriser: 

Termoruder kr. 355,00

Glas og spejle kr. 355,00

Plexiglas kr. 229,00

Brusedøre kr. 0,00 (gratis levering)

Brusevægge kr. 0,00 (gratis levering)

 

Ved køb af glas- eller termoruder, så bliver tilbehør sendt separat.

Hvornår bliver de varer, som jeg har bestilt leveret

Som udgangspunkt sender vi varen ifølge den leveringstid, der er oplyst ved bestillingen. Ved bestilling af glas modtager du en bekræftelse på din ordre. 

Efter 2-4 dage når ordren er lagt i produktion modtager du en leveringsdato, så du ved hvornår bestillingen ankommer til din adresse.

 

Min ordre er ikke kommet til den angivne leveringstid?

Hvis din ordre ikke er ankommet på den angivne dato, bedes du kontakte os på email og påføre dit ordre nr. så vi kan undersøge sagen. Vær opmærksom på at vi

skal have fat i både fabrik, fragtmand eller postvæsnet inden vi kan give dig et svar.

 

Skal jeg tjekke varen ved modtagelse?

Når du modtager dine varer, skal du huske, at kontrollere dem for synlige skader og mangler. Hvis der er brud på emballagen kan du kvittere med forbehold og straks herefter kontakte os på email.

 

Hvad gør jeg, hvis mine fremsendte varer er fragtskadet?

Glas-Direkt's kundeservice står klar til at hjælpe med evt. fragtskader i forbindelse med varer, der er bestilt via Glas-Direkt.dk. Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke modtager disse sager over telefonen, da vi skal have alle oplysninger skriftligt via info@glas-direkt.dk gerne vedlagt et foto af skaden. Kundeservice vil straks efter modtagelse af en skriftlig fragtskadehenvendelse sætte den i gang ved den pågældende transportør.

 

 

Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Først når varen er afsendt, bliver beløbet trukket fra din bankkonto ved alle elektroniske betalingskort såsom visa og dankort.

 

Fragtpris?

Fragtprisen bliver oplyst, inden du godkender din bestilling. Prisen afhænger af, hvilke varer du bestiller.

 

Kan jeg afhente mine varer hos Glas-Direkt?

Ja, du skal derfor bestille varen på normalvis og ikke afhente din ordre før, vi har sendt en mail med besked om hvornår varen kan afhentes på vores adresse.
Når du har bestilt en vare kan du klikke om du ønsker at få leveret eller du selv vil afhente.

 

Åbningstider for afhentning er:

 

Alle hverdage fra kl. 9.00 - 15.00

 

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme ved levering?

Hvis du i forbindelse med ordreafgivelsen har skrevet i kommentarfeltet, at varen må stilles, vil vores fragtmand ofte lytte til dette og stille varen på din adresse. Du skal dog være opmærksom på, at ansvaret for pakken hermed er dit.

 

Hvorfor er der tillæg for afhentning af glas?

Fordi vores leverandører og os selv skal klargøre ordren og håndtere glasset ved modtagelse fra fabrikkerne.

kundeservice


Handelsvilkår

Betaling