0 produkter
Total DKK 0,-
Gå til kurv
Du er her: forside / FAQ
FAQ

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål om alle vor produkter og løsninger.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her kan du altid kontakte Glas-Direkt.dk via email : info@glas-direkt.dk

 

Klik på spørgsmålet nedenfor og svaret fremkommer automatisk.

 

Afhentning af varer
* Kan jeg få hjælp til at læsse mine varer ved afhentning?
* Kan jeg afhente varer efter lukketid?
* Er mine varer emballeret ved afhentning?
* Kan jeg afhente mine varer hos Glas-direkt?
Levering af varer
* Kan jeg få mine varer leveret på et bestemt tidspunkt på dagen?
* Jeg har fået en leveringsdato - kan jeg flytte den til en anden dato?
* Jeg har ikke fået mine varer på den aftalte dato?
Betaling
* Kan man betale ved afhentning af varer?
* Når jeg har købt en vare, trækkes beløbet så fra min konto med det samme?
* Kan jeg betale med EAN nummer ?
Brusedøre
* Hvordan er jeres brusedøre emballeret ved levering?
* Jeg skal bruge en brusedør, men er i tvivl om hvilken tykkelse det skal være?
* Er det besværligt at installere jeres brusedøre og hvor lang tid tager det?
* Kan i lave brusedøre med 1 skrå side, så den passer til en skråvæg?
* Kan jeres hængsler fås i rustfrit materiale?
Energiruder
* Er det muligt at afhente termoruder og energiruder hos jer?
* Er jeres Energiruder A-mærket?
* Hvorfor punkterer mine termoruder kun på den ene side af huset?
* Hvordan kan jeg rengøre mine nye ruder?
* Min rude dugger mellem glassene, hvad kan det skyldes?
* Mine Energiruder dugger indvendigt, hvad kan det skyldes?
* Hvordan kan man se, at det er en Energirude?
* Hvorfor dugger min nye Energirude udvendigt?
* Hvor lang er levetiden på jeres Energiruder?
* Giver nye Energiruder kondens indvendigt i bunden af ruden?
* Er der farveforskel på gammeldags termoruder og nye Energiruder?
* Information om termoruder og bygningsglas?